Skiver slisset Brembo og klosser Red stuff EBC montert klar til trening på fredag.
(glemte å ta bilde)

Bensin dysene ble tidligere levert til Bergen Bil & Diesel Pumpe Service for rens og skifte av filter. De kjørte test før og etter for å kunne se forskjellen og for å få de så like som mulig, må si jeg er godt fornøyd. Takk for hjelpen Reidar hos BBDPS.

Se bilde for verdier før og etter.(godkjent er innenfor 4ml forskjell)

Montering av dysene. Gamle dysene ligger øverst i bilde.

I vår klasse er det krav til lukket veivhusventilasjon eller catch-tank på 2 liter.
Vi ble anbefalt av kontrolanten å bygge om til catch-tank da vi i utgangsounktet hadde gått for orginal lukket. Slik ble resultatet.

Etter noe rolig prøvekjøring. Ser vi at det tar borti inderskjermene, så vi bestemte oss for å heise ilen 15mm fremme og 13mm bak. For at dette kunne hjelp oss litt.


Her ser dere også start nummeret er på plass 484. Vi ønsket oss 48, men siden vi kjører i GT4 klassen skal alle nummerene i denne klassen ende på 4. Da ble det 484. Grunn til vi har valgt 48 først, er for at det var det nummeret vi tilfeldig fikk første gangen vi var å kjørte med poloen på Våler banen i 2012.

Tilslutt ble det montert på et antiskli belegg på det nye rette gulvet under pedalene for å ha rett bein på rett plass til rett tid.
Dette var dette for i dag.

Mvh T & T