Dashbordet er tilbake på plass og hovedstrømsbryteren er tilkoblet og behørig merket ihht regelverket. Wire for utkobling av strøm fra utsiden av bilen er også tilkoblet bryteren med wireklemme:
Festet for batteriet ble lakkert forrige gang, og nå er det klart for montering. Etter en rask oppfriskning av lakken på gulvet i kupéen kan batterikasse og den nedre rammen settes på plass. De fire boltene i bunn av rammen går gjennom gulvet og to stålplater på undersiden før det hele sikres med 4 nylock-muttere.
Batteriet smettes på plass og den øvre rammen tres over batteriet og inn på de to M8 gjengestengene før det sikres med muttere på oversiden.
Nå mangler bare to korte kabler (+ og -) mellom chassis, batteri og hovedstrømsbryter samt et tett lokk på toppen. To be continued…
Til slutt et lite bilde vi måtte ta da vi satte bilen ned på hjulene – det er tett omkring hjulene…
Ifølge sporingstjenesten til UPS er Flowtech manifold på vei inn i landet, så vi venter i spenning og gleder oss til å montere dette. Oppdateringer kommer etter hvert!
Mvh
T&T