Det ble tett og god fighting på Vålerbanen i august – litt FOR tett enkelte ganger. Resultatet blir noen timers arbeid før bilen er i respektabel stand igjen.

Etter nærkontakt med en som bomgiret, ser bilen slik ut:
En knust hovedlykt, støtfangeren har fått seg en støyt og deler av den nedre grillen er deformert.

Dele plukkes raskt av i verkstedet, og snart går det an å se skadene bakom plastikken:
Etter litt jobb er stålet rettet ut igjen og ny frontlykt er hentet inn fra delebil på Sotra (takk, Stig!)

Vi leter fortsatt etter muligheter for å gjøre bilen lettere – den er fortsatt 45-50 kg tyngre enn minimumsvekten. I denne omgang ble det lettvekts-batteri og panseret fikk gjennomgå en slankeoperasjon med vinkelsliper. Her er det vi kuttet vekk:
Lettvektsbatteri med egen spesiallader da det er et LitiumIone-batteri:

Mvh
T&T